Obecnie na polskim rynku znaleźć można wiele firm specjalizujących się w szeroko rozumianym pojęciu gadżetów reklamowych, zarówno dla klientów indywidualnych, jak i biznesowych. Zastosowanie tego typu reklamowania jest bardzo powszechne i dosyć miło przyjmowane przez odbiorców. Zazwyczaj są to przyjemne dodatki do zakupów dawane w podziękowaniu za lojalność.

Każdy producent gadżetów reklamowych stara się zapewnić jak najwyższą jakość swoich produktów, aby uzyskać od swoich klientów jak najlepsze oceny i zadowolenie, aby firma była promowana. Ale ponieważ wachlarz producentów na rynku polskim jest już bardzo duży, przy wyborze danego gadżetu warto zwrócić uwagę na kilka czynników: czego Ci potrzeba, w jakiej ilości i dla kogo?

Gdzie kupić gadżety reklamowe?

Jeśli rozejrzysz się po mapie swojego miasta, zauważysz na pewno kilka firm: drukarskich, agencji reklamowych czy studiów reklamy, które już swoją własną reklamą przyciągają wzrok. Najprościej będzie wejść do środka i zapytać o ofertę, bo przy okazji można na własne oczy zobaczyć, z jakiej jakości materiału są wytwarzane gadżety reklamowe z nadrukiem, takie jak koszulki, czapki czy torby na zakupy.

Jest to zazwyczaj materiał bawełniany, dlatego warto zapytać o jakość splotu i użytych dodatkowych mieszanek. Tutaj jakość musi być na najwyższym poziomie, ponieważ nadruki nie powinny się spierać, blaknąć i stawać nieczytelne. Mówimy o wszystkich nadrukach, nie tylko na odzieży, ale też na plecakach czy poduszkach.

Kiedy natomiast wchodząc do sklepu z gadżetami reklamowymi, chcesz zamówić innego rodzaju produkt, masz do wyboru całą masę rzeczy: kubki, fotokalendarze, plakaty, naklejki, zaproszenia, przypinki czy podkładki. Tutaj warto dopytać sprzedawcę, czy ma przykładowy gadżet do pokazania, aby go dokładnie obejrzeć, dotknąć i ocenić, jaką ma wytrzymałość i czy jest wart swojej ceny. Czasami warto rozejrzeć się po okolicy w Twoim mieście, aby zauważyć sklep czy drukarnię, która ma w swojej ofercie gadżety reklamowe różnego typu.

Gadżety reklamowe dla firm online

Następnym miejscem, w którym można zapoznać się z szeroką gamą tego typu produktów, jest oczywiście internet. Minusem nierzadko okaże się brak możliwości zobaczenia produktu i ocenienia go. Jednak często można zamówić tzw. sample, czyli próbki. Przed każdym zakupem najlepiej także poczytać opinie o danym produkcie. Natomiast plusem internetu jest szersza oferta. Jeśli zależy Ci typowo na gadżetach reklamowych dla firmy, można poszukać takiej, która oferuje spersonalizowane stojaki reklamowe, ekspozytory, stoiska czy wyspy handlowe. Są to produkty ściśle przeznaczone dla biznesu i wysokiej jakości. Poprzez sklep internetowy istnieje również możliwość zamówienia klasycznych gadżetów reklamowych dla firm, takich jak wizytówki, kubki, papier firmowy (papeteria), podkładki pod mysz, teczki, broszury, katalogi, banery czy identyfikatory dla pracowników lub notesy i długopisy.

Spotkaj się bezpośrednio z producentem gadżetów reklamowych

Jednak internet nie jest w stanie do końca zapewnić bezpośredniej prezentacji produktu, która ukazuje jego walory ważne dla Ciebie. Dlatego, jeśli zależy Ci na tym, aby zobaczyć, jak wygląda świat gadżetów reklamowych w Europie czy na świecie, jedź koniecznie na targi reklamowe. To niepowtarzalny sposób na to, aby nie tylko zobaczyć produkt na żywo, ale również przyjrzeć się, jak wygląda ich produkcja, dystrybucja i sprzedaż. Możesz też dowiedzieć się o nowych pomysłach na gadżety i skontrolować, na co stawia Twoja konkurencja. To także doskonały sposób na pozyskanie nowych kontaktów biznesowych, jeśli temat gadżetów reklamowych jest Ci bliski i w tym kierunku chciałbyś rozwijać swój biznes.

Gdzie kupić gadżety reklamowe?

Skoro zdecydowałeś się już na zakup gadżetu reklamowego, to w zależności od tego, czego szukasz, będzie zależało, gdzie to znajdziesz. Jeśli to ma być kilka koszulek, najlepiej wybierz dobrą drukarnię ze swojej okolicy. Jeśli kilkanaście kubków z nadrukiem firmowym, to zamów je w internecie, tak samo, gdy potrzebujesz np. okleić samochód firmowy. Jeśli interesują Cię nowinki i chcesz mieć wszystko zaprezentowane w jednym miejscu – to wybierz się na targi reklamowe.

Powiązane artykuły

rzeczoznawca majątkowy w zielonej górze (2)

Kim jest rzeczoznawca majątkowy?

Rzeczoznawca majątkowy to specjalista, który potrafi dokładnie oszacować wartości różnych rodzajów mienia. Profesja ta wymaga nie tylko gruntownych kompetencji z zakresu rynku nieruchomości i finansów, ale także doświadczenia oraz znajomości przepisów prawa dotyczących oceny wartości majątku. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat pracy rzeczoznawcy…