Dziś trudno jest sobie wyobrazić sukces w biznesie bez obecności w sieci. Jednak samo posiadanie strony internetowej to za mało. Aby móc osiągnąć zamierzone efekty, użytkownicy muszą tę stronę odwiedzać. Innymi słowy, strona internetowa musi być w sieci widoczna. Poszukując informacji o firmach, produktach i usługach przede wszystkim korzystamy z wyszukiwarki internetowej, dlatego tak ważne jest, aby osiągać jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwania. Aby to zrobić, konieczne jest pozycjonowanie witryny.

Czym jest pozycjonowanie stron internetowych?

Pozycjonowanie stron internetowych to szereg działań mających na celu osiągnięcie przez stronę jak najwyższych pozycji na wybrane frazy kluczowe w wynikach wyszukiwania. Pozycjonowanie stron www można podzielić na dwa etapy. Pierwszy etap dotyczy działań na samej stronie. Polega na przeprowadzeniu audytu SEO, a następnie na optymalizacji strony pod kątem wyszukiwarki. Drugi etap to działania poza stroną, takie jak link building, który ma na celu pozyskanie linków przychodzących do pozycjonowanej strony. Ważne, aby były to linki wysokiej jakości, czyli takie, które pochodzą z renomowanych stron www, tematycznie powiązanych z pozycjonowaną stroną.

Korzyści wynikające z pozycjonowania stron

Pozycjonowanie strony www wiąże się z wieloma korzyściami. Przede wszystkim to większa widoczność w wynikach wyszukiwania. To bezpośrednio przekłada się na większy ruch na stronie. Im wyższe pozycje w wynikach wyszukiwania, tym więcej użytkowników odwiedza stronę. Wzrost ruchu oznacza możliwość dotarcia do coraz większej grupy potencjalnych klientów. Ostatecznie pozycjonowanie przyczynia się do wzrostu zysków firmy. Im więcej potencjalnych klientów odwiedza stronę, tym większa sprzedaż oferowanych produktów lub usług. Warto dodać, że pozycjonowanie ma bezpośredni wpływ na wzrost rozpoznawalności marki.

Pozycjonowanie w modelu za efekt

Firmy oferujące usługę pozycjonowania proponują różne modele rozliczeń. Jednak najpopularniejszy jest model polegający na rozliczaniu się za efekt. Popularność wynika stąd, iż jest on wyjątkowo korzystny dla klientów. Na czym polega pozycjonowanie za efekt? Po pierwsze, w tym przypadku Klient płaci tylko i wyłącznie za rezultat działań SEO, czyli za osiągniecie przez stronę konkretnych pozycji na wybrane frazy kluczowe. W pierwszej kolejności Klient wraz z firmą pozycjonującą stronę ustala listę fraz kluczowych, na które ta będzie pozycjonowana. Następnie określany jest cennik, czyli koszt osiągnięcia przez stronę określonej pozycji na wybraną frazę. W rozliczeniu za efekt Klient płaci tylko i wyłącznie wtedy, kiedy strona osiągnie ustaloną pozycję na wybraną frazę kluczową.

Pozycjonowanie w rękach specjalistów

Pozycjonowanie na frazę to proces trudny i długotrwały, dlatego zawsze powinien być powierzony specjalistom z licznymi pozytywnymi opiniami. Przykładem może być tu adshock.pl, agencja specjalizująca się w pozycjonowaniu stron i sklepów internetowych. Co ważne, firma ta oferuje swoim Klientom model rozliczenia za efekt. W praktyce oznacza to, że Klient płaci za pozycjonowanie wyłącznie w momencie, kiedy strona osiągnie pozycje TOP10 w wynikach wyszukiwania na wcześniej ustalone frazy kluczowe.

Powiązane artykuły

rzeczoznawca majątkowy w zielonej górze (2)

Kim jest rzeczoznawca majątkowy?

Rzeczoznawca majątkowy to specjalista, który potrafi dokładnie oszacować wartości różnych rodzajów mienia. Profesja ta wymaga nie tylko gruntownych kompetencji z zakresu rynku nieruchomości i finansów, ale także doświadczenia oraz znajomości przepisów prawa dotyczących oceny wartości majątku. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej na temat pracy rzeczoznawcy…

leczenie niepłodności w Katowicach

Gdzie leczyć niepłodność?

Niepłodność jest problemem, który dotyka coraz więcej par na całym świecie. Szacuje się, że nawet co piąte małżeństwo boryka się z tym wyzwaniem. Pojawiające się trudności w posiadaniu potomstwa mogą prowadzić do frustracji, poczucia winy czy napięć między partnerami. Pomoc medyczna jest niezbędna do rozwiązania…